Dovanų kortelė kaip Auksinė žuvelė

PARDUOTUVĖS:I–VI 10–22 VAL.
VII 10–21 VAL.
PASLAUGOS:I–VII 10–22 VAL.
RESTORANAI:I–VII 8–23 VAL.* RIMI:I–VII 8–23 VAL.

Nuo šiol atsinaujinusį Šiaulių banką rasite 2 aukšte

Atsinaujinęs Šiaulių banko klientų aptarnavimo skyrius nuo šiol lankytojų laukia antrajame PLC „Panorama“ aukšte.

Nors grynųjų pinigų operacijų vis mažėja, matome klientų poreikį susitikti gyvai, pasikalbėti su Banko profesionalu, pasitarti kaip priimti tinkamiausią sprendimą. Todėl siekiame, kad kliento vizitas į banką būtų kuo patogesnis ir malonesnis. Atnaujintuose Šiaulių banko padaliniuose suderinome modernumą ir tradicijas – mums svarbu, kad banko padalinyje apsilankęs klientas jaustųsi ramiai ir komfortiškai,“ – sako Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius.

Šiaulių bako skyriuje privatūs ir verslo klientai gali susitvarkyti įvairius kasdienius finansinius reikalus: užsisakyti reikiamas paslaugas, tokias kaip mokėjimo kortelę ar paslaugų planą, padėti indėlį. Klientai taip pat gali atlikti grynųjų pinigų operacijas.

Šiaulių bankas – didžiausias lietuviško kapitalo bankas,  stabiliai ir nuosekliai augantis finansinis partneris, ypatingą dėmesį skiriantis verslo finansavimo ir vartojimo finansavimo sprendimams. Šiaulių bankas klientus aptarnauja 62-iuose klientų aptarnavimo padaliniuose 37 Lietuvos miestuose. Banko akcijos įtrauktos į NASDAQ biržos Baltijos Oficialųjį prekybos sąrašą. Pagal 2018 m. „DIVE Lietuva“ slapto pirkėjo tyrimo rezultatus, Šiaulių bankas yra pirmas Lietuvoje pagal klientų aptarnavimo kokybę.